Få svar på de oftest stillede spørgsmål

  • Kan vi ændre vores bestilling/rette vores abonnement?
    Ja! Det er altid muligt at ændre på bestillingen/abonnementet til fx en anden type kurv/kasse eller til et andet antal. Skal I bestille en enkelt ekstra levering, skal dette være os i hænde dagen før leveringen, senest kl. 13:30.
  • Hvor stor variation kan vi få?
    I kan sammensætte et abonnement, der præcis dækker jeres ønsker for variation. Dette kan fx være:

           Uge 1:  Basis frugt + en bakke druer 

           Uge 2:  Luksus kurv   

           Uge 3:  Basis frugt + kurv med bananer og snack gulerødder.

  • Kan vi sætte vores levering på pause?
    Ja! I kan til enhver tid sætte jeres levering på pause. Dette gælder hele leveringen eller dele af leveringen.

  • Hvornår har vi deadline for ændringer og afbestillinger?
    Ændringer/afbestillinger til førstkommende mandag. skal være os i hænde senest torsdag inden kl. 12.00.
    Ændringer/afbestillinger til førstkommende onsdag, skal være os i hænde senest mandag inden kl. 12.00.

  • Hvordan fungerer leveringen?
    Vores chauffører leverer ud direkte til jeres virksomhed. I skal blot give os jeres virksomhedsoplysninger, så sørger vi for resten. Er der specifikke informationer omkring leveringen, skal dette oplyses, sammen med jeres åbningstider. Er der behov for koder/nøgler skal dette ligeledes oplyses. Alle nøglekort bliver opbevaret i aflåst nøgleskab hos frugt.dk

  • Hvilke dage leverer I frugten?
    Vi leverer frugt ud mandag og onsdag i hele Danmark, dog med undtagelse af Københavns området, her er der mulighed for at få leveret alle hverdage.

  • Hvilke dage leverer I mælk?
    Mælk leveres udelukkende på Sjælland – mandag og onsdag.

  • Koster leveringen noget?
    Ja!  Det koster kr. 39,00 pr. levering

  • Har I andre varer end frugt?
    Ja! Vi har et stort udvalg af kildevand, nødder, mælk, blomsterbuketter, gavekurve, vin og sæsonbetonede varer, som fx julegaver og påskeæg. Kontakt venligst vores kundeservice for yderligere oplysninger.

  • Har I også økologisk frugt?
    Ja, vi har et stort udvalg af økologisk frugt, nødder og mælk.

  • Reklamation. 
    Hvis I modtager et produkt som ikke lever op til jeres forventning, så kontakt vores kundeservice med det samme. Alle reklamationer skal være frugt.dk i hænde samme dag som leveringen.

  • Tomme kurve og retur emballage. 
    Vi afhenter alle kurve og retur emballage, samme sted som det bliver leveret, da det bliver genbrugt.

  • Hvilke frugter er der i vores kurv?
    I kan altid se hvilken frugt der er i kurven, samt oprindelseslandet.  Se under “ugens frugt”.

  • Hvordan opsiger vi vores abonnement? 
    Opsigelse af abonnementet skal ske skriftligt med en uges varsel, til vores mail frugt@frugt.dk

  • Hvordan kommer vi i kontakt med frugt.dk
    I kan kontakte os på mail frugt@frugt.dk eller på tlf. nr.  36307200.

  • Samarbejdsbetingelser.
    Har I brug for yderligere information, kan I kontakte kundeservice via mail eller på tlf. nr. 36307200
    I kan læse mere om vores samarbejdsbetingelser her.

KEND OS PÅ KUNDESERVICEN


Anni Øst
Kundeserviceassistent
Tlf. 36307200
frugt@frugt.dk


Pernille Jørgensen
Kundeserviceassistent
Tlf. 36307200
frugt@frugt.dk


Christina Heintze
Kundeserviceassistent
Tlf. 36307200
frugt@frugt.dk