FAQ

Har I gode råd til opbevaring af frugten?

Ja! For bedst holdbarhed på frugten, anbefaler vi at fjerne bananerne fra kurven og sætte den øvrige frugt på køl, samt at spise de bløde frugter før andet frugt.

Kan vi ændre vores bestilling/rette vores abonnement?

Ja! Det er altid muligt at ændre på bestillingen/abonnementet til fx. en anden type kurv/kasse eller til et andet antal. Skal I bestille en enkelt ekstra levering, skal dette være os i hænde dagen før leveringen, senest kl. 13:30.


Hvor stor variation kan vi få?

I kan sammensætte et abonnement, der præcis dækker jeres ønsker for variation. Dette kan fx. være:

           Uge 1:  Basis frugt + en bakke druer 

           Uge 2:  Luksus kurv   

           Uge 3:  Basis frugt + kurv med bananer og snack gulerødder.

Kan vi sætte vores levering på pause?

Ja! I kan til enhver tid sætte jeres levering på pause. Dette gælder hele leveringen eller dele af leveringen.

Hvornår har vi deadline for ændringer og afbestillinger?

Ændringer/afbestillinger til førstkommende mandag, skal være os i hænde senest torsdag inden kl. 12.00.
Ændringer/afbestillinger til førstkommende onsdag, skal være os i hænde senest mandag inden kl. 12.00.


Hvordan fungerer leveringen?

Vores chauffører leverer ud direkte til jeres virksomhed. I skal blot give os jeres virksomhedsoplysninger, så sørger vi for resten. Er der specifikke informationer omkring leveringen, skal dette oplyses, sammen med jeres åbningstider. Er der behov for koder/nøgler skal dette ligeledes oplyses. Alle nøglekort bliver opbevaret i aflåst nøgleskab hos frugt.dk


Hvilke dage leverer I frugten?

Vi leverer frugt ud mandag og onsdag i hele Danmark, dog med undtagelse af Københavns området, her er der mulighed for at få leveret alle hverdage.

Hvilke dage leverer I mælk?

Mælk leveres mandag og onsdag.


Koster leveringen noget?

Det koster kr. 59,00 pr. levering


Har I andre varer end frugt?

Ja! Vi har et stort udvalg til morgenbordet og frokostbordet, tillige har vi kildevand, snacks, mælk, blomsterbuketter, gavekurve, vin og sæsonbetonede varer, som fx. julegaver og påskeæg. Kontakt venligst vores kundeservice for yderligere oplysninger.


Har I også økologisk frugt?

Ja, vi har et stort udvalg af økologisk frugt, nødder, mælk og mange andre varer.


Reklamation.

Hvis I modtager et produkt som ikke lever op til jeres forventning, så kontakt vores kundeservice med det samme. Alle reklamationer skal være frugt.dk i hænde samme dag som leveringen.


Tomme kurve og retur emballage.

Vi afhenter alle kurve og retur emballage, samme sted som det bliver leveret, da det bliver genbrugt.


Hvilke frugter er der i vores kurv?

I kan altid se hvilken frugt der er i kurven, samt oprindelseslandet, på den label der er i jeres kurv


Hvordan opsiger vi vores abonnement?

Opsigelse af abonnementet skal ske skriftligt med en uges varsel, til vores mail frugt@frugt.dk


Hvordan kommer vi i kontakt med frugt.dk?

I kan kontakte os på mail frugt@frugt.dk eller på tlf. nr.  36307200.


Samarbejdsbetingelser.

Har I brug for yderligere information, kan I kontakte kundeservice via mail eller på tlf. nr. 36307200

I kan læse mere om vores handelsbetingelser her.